Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului conform art. 7(1) din Ordonanta de Guvern (OG) nr 130 / 2000 privind privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare. Rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur si in urmatoarele conditii: in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor, sa nu fi fost purtate sau deteriorate, sa nu prezinte urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa. Clientul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea/inlocuirii unui produs in conditiile art. 4, alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz.

ATENTIE ! Produsele realizate la comanda ,personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform:

Ord.130/2000 Cap.2 Art.10

,,Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte,cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel:contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate,precum si acelora care ,prin natura lor, nu pot fi returnate.,,